Prava No+Vello klijenta

1. Klijenti, prije svega, imaju pravo da uživaju u tretmanima u No+Vello© centrima koji u potpunosti ispunjavaju propisane kriterije čistoće i dezinfekcije.
2. Dobijanje detaljnog objašnjenja vezano za tretmane i pripadajuće proizvode.
3. Ispunjavanje upitnika i potpisivanje informisanog pristanka za personalizovani tretman.
4. Pravo na besplatan probni tretman u slučaju tretmana fotoepilacije i fotopodmlađivanja, kako bi se utvrdila tolerancija na zoni koja će se tretirati.
5. Na dan sesije, važno je informisati radnicu u slučaju uzimanja nekih lijekova, izlaganja suncu ili UVA zrakama ili korištenja nekog proizvoda za samotamnjenje.
6. Radnica mora uvijek koristiti rukavice tokom rada.
7. Radnica mora pred klijentom staviti novi papir na krevet i dezinficirati pribor i naočale prije upotrebe.
8. Zona na kojoj će se raditi tretman mora biti prethodno pripremljena (očišćena, označena…)
9. Nakon što je tretman završen, nanijet će se odgovarajuća krema ili kreme.
10. Nakon sesije, radnica mora pred klijentom baciti korišteni potrošni materijal i dezinficirati krevet i sondu aparata u slučaju da je korištena.
11. Radnica će klijentu zakazati sljedeći termin.

Želimo istaći da brend No+Vello© vrši praćenje i kontrolu kvaliteta u centrima No+Vello© koji posluju po franšiznom principu.

U tom smislu, bit ćemo zahvalni na svim komentarima koje nam pošalju klijenti kako bismo poboljšali usluge u centrima i kako bismo ih učinili vrhunskim. Za bilo koje objašnjenje ili komentar, molimo vas da nam se obratite putem sljedeće elektronske adrese bih@nomasvello.com